Vetlanda 16-20 Januari

2013-01-13 | 21:39:35 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nu är de ju så att jag kommer till Vetlanda på onsdag för att kolla på en lägenhet, och jag är hur glad som helst. Jag har tänkt på de här med ny större lägenhet jättemycket om dagarna nu när jag har gått hemma och jag vill ju ha den här "nystarten" och med en ny lägenhet så blir det ju verkligen en nystart.
Om lägenheten är fin och jag bestämmer mej för att ta den och jag får den så är det ordnat och då behöver jag inte oroa mej för de längre utan kan bara känna mej lugn om de. och va glad för att jag vet att jag har en större lägenhet att komma hem till och få köpa massa fint till den.
Så de känns bara så bra och kul att jag ska kolla på en lägenhet snart, de känns som att jag får så mycket mer glad och positiv energi. 
Jag ska stanna i Vetlanda till söndag och då skulle jag tycka att de vore kul att träffa så många som möjligt och hitta på något roligt.. Vi kan göra vad som helst, fika, äta på chili thai, gå en promenad, eller bara sitta hemma hos nån och prata massa skit och skratta. 
Så om de är nån som har lite tid över någon av dom dagarna och har lust att träffa mej så får ni gärna höra av er till mej så kan vi bestämma en dag och tid :) 
 
Ica Maxi, here i come :)
 
Idag har vi varit iväg hela familjen och shoppat lite, presenter till brorsan och jag köpte lite till nya lägenheten. Sen blev de lunch på burger king och jag åt en extra lunch när jag kom hem, jag hade ju lite fläskpannkaka kvar. Jag tycker de är de godaste man kan äta just nu, fläskpannkaka med äppelmos... oj oj oj.. blir sugen bara jag tänker på de. Men nu har jag precis tryckt i mej en halv semla så nu blir de inget mer i matväg :)
 
Jag har varit lite irriterad idag för jag såg att de ska snöa på tisdag och onsdag, och jag har världens sämsta bil att köra med när de är snöigt och halt så snöar de och är halt så blir de väldigt jobbigt att köra hela vägen. Sen håller jag på att få en vagel i ögat, och de är ju bara så typiskt nu när jag snart ska åka till Vetlanda. Jag hoppas verkligen inte att den ploppar upp, men de känns som att den kommer göra de tyvärr. Så de känns lite tråkigt just nu när jag har sett fram emot de här så länge, men jag håller tummarna för att de inte blir nån vagel och att de inte blir snö och halt på vägarna där jag ska köra.. 
Någon som har några bra tips på hur man kan förhindra att den "bryter ut"?
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Alexandra

Finns det ingen som kan långa ut sin bil? Känns ju inte bra att du ska åka med din bil så långt om det blir snö och halt :-/. En vagel kan man få bort om man tar varmt vatten på en handduk och "masserar" bort. Min optiker sa det till mig en gång, tyckte det funkade rätt bra!


Svar: Nej jag tror inte de..vet inte ens vem jag ska fråga som skulle kunna vara utan sin bil i 5 dagar..:/ men jag hoppas att de inte kommer nån snö :)Okej tack så mycket, de ska jag göra :) Kramar
Malin Fasth

2013-01-14 @ 12:40:06
Postat av: johanna

då får vi fixa ihop lite fläskpannkaka tills du kommer lr får vi fixa majas å mina klassiska rosa pannkakor... :-) ses på onsdag :-) kram

Svar: hehe ja de tycker jag låter jättebra, och dom rosa pannkakorna har man ju hört ska vara väldigt populära :) Ja de gör vi Johanna.. Jag längtar! :) Kram
Malin Fasth

2013-01-14 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0