Såhär bor jag under behandlingen

2013-01-01 | 22:02:18 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är många som undrar och vill se hur jag bor här uppe i Södertälje nu under behandlingen så jag har tagit lite bilder för att visa lite hur det ser ut, inte jättebra bilder men man ser ju någorlunda hur det ser ut iallafall. Jag har inte några bilder på själva huset utifrån nu kom jag på så de får jag ta nån annan dag och lägga upp, just nu orkar jag inte gå ut och så är de så mörkt ute så de blir nog inga bra bilder iallafall.
 
Mitt rum
 
Hallen
 
Badrummet
 
Lilla katten som följer efter mej när jag går nånstans :)
 
Vardagsrummet
 
 
Köket
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0