Grattis brorsan! <3

2013-01-29 | 14:44:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag fyller min fina bror Robert 27 år och alla i familjen och släkten var och firade honom i lördags, men eftersom jag kom hem från sjukhuset i fredags och hade fått behandlingar så fick jag inte vara bland mycket människor så jag kunde inte följa med. Min lillebror Edwin hade bandymatch så han va inte heller där så han och jag ska åka och fira honom i helgen och då kommer vi nog gå en vända på stan också hoppas jag, eller om vi åker ner på stan och sätter oss på ett fik och fikar kanske, de skulle vara lite mysigt. Det ska iallafall bli skoj att träffa honom och få lite syskontid.
 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ROBBAN! <3
 
Robban är en kille som alltid får en att må bra, han har en enorm humor och bryr sej väldigt mycket om alla i sin närhet. När man pratar med honom så känner man verkligen att han lyssnar på de man säger och man kan alltid ringa honom om de är nåt, han ställer alltid upp. Han är en sån kille som man bara vill ha som vän och bror, och jag har turen som har det! <3
Han skämtar mycket och är glad och sprallig, jag mår alltid bra när jag är med honom. Han är någon som jag verkligen litar på och alltid när jag har ringt och pratat med honom, oavsett om de har varit jobbiga saker eller inte så har han alltid lyssnat och han vet alltid vad han ska säga för att lugna mej och få mej att må bra.
Han är bara underbar helt enkelt och jag är jätteglad över att ha honom som bror och förhoppningsvis är han lika glad över att ha mej som syster.
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0