Lördagsmys

2012-10-21 | 16:51:47 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår hade vi lite lördagsmys här hemma hos familjen och mostrarna kom förbi och åt tacos.
När dom åkte in till stan så satte jag mej i soffan och kollade på finalen av körslaget och åt lite godis. Jättekul att Vetlandakören vann! Bra team Putte! :)
 
 Tacosbordet
 
Jag brukar ju spendera mina lördagskvällar ute med mina vänner, så det känns lite tråkigt att veta att dom har jättekul och festar och umgås och jag missar det och kommer missa det i fleeera månader.. så sen när jag är frisk så har jag en himla massa roligt att ta igen.
Lite tur är det iaf att jag är sjuk under det "tråkiga" höst/vinter halvåret och inte på sommaren. För det är ändå sommaren som är roligast och händer mer på än vintern.. Men man vill ju vara med nu iaf, man vill inte missa allt det roliga som alla gör medans man själv sitter hemma och är sjuk och mår dåligt.
Även fast jag mår bra idag och säkert kommer må bra fram tills nästa behandling så är jag ju väldigt infektionskänslig och har inget imunförsvar så jag ska ju inte vara inomhus bland mycket folk,, så därför kan jag ju inte vara med på allt roligt som dom gör även fast jag mår bra. Därför blir det några tråkiga månader nu framöver..
 
Nu ska vi snart äta middag, potatisgratäng och kött ska bli riktigt gott :) 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0