Dålig dag..

2012-10-23 | 22:00:44 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det har varit en väldigt blandad dag idag. Jag verkar vilja "kunna" göra lite mer än vad jag kanske egentligen orkar.. Man blir väldigt orkeslös och trött hela tiden av medicinen och inte bara under själva behandlingarna, så bara en enkel sak som att ta bilen till affären och handla blev jobbigt..
Jag tyckte ju att jag skulle klara det, trodde inte att det skulle vara några problem. Men när jag kom hem från affären så kände jag på en gång att det hade blivit för mycket och jag blev jättetrött och fick ont i huvudet. Så jag gick och la mej och kände mej helt orkeslös, det tar så mycket på en att inte vara som vanligt och man vet inte hur man ska tänka eller tycka.. 
Men nu ska jag gå och lägga mej och hoppas på en bättre dag imorgon!
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0