Saknar Turkiet!

2012-12-18 | 22:48:43 | Kategori: | 0 kommentarer

Nu har vi kommit hem från Ikea och vi hittade en hel del faktiskt, men hör och häpna, jag köpte ingenting :) vi gick runt där och jag kollade på saker som jag ska köpa till lägenheten och de fanns jättemycket fint som jag vill ha, så nu ska jag spara pengar så jag kan köpa allt som jag vill ha sen i vår.

Idag har jag tänkt tillbaka på när jag va i Turkiet i augusti och jag längtar bara tillbaka dit, de va helt underbart och jag va så glad och njöt verkligen av livet när jag va där. Maten va helt underbar, ölen va jättegod där nere och vädret va kanon, +40 grader hela veckan och massa sol :)
Den resan måste jag bara göra om, så sommaren 2014 ska jag till Turkiet igen. Eller jag ska försöka komma dit då iallafall.
Nu i sommar kan jag inte åka utomlands eftersom jag måste ha peruk i minst sex månader efter behandlingen är klar... Buhuuu.. Jag blev så ledsen när min syrra sa att de tog så långt tid för håret att växa ut tio centimeter.. Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva ha peruk så länge och att behöva ha den hela sommaren kommer bli väldigt jobbigt..
Inte nog med att de kommer bli väldigt varmt att ha den på sej i sommar, (den är jättevarm att ha på sej redan nu) jag kommer inte kunna bada och ligga på stranden och sola heller.. Jag kanske kan ha en sjal på huvudet när jag ska sola men som de känns nu så vill jag inte ha de för de kommer bara se konstigt ut, men hur jag kommer tycka sen vet jag inte men nu vill jag inte gå runt så iallafall. Jag hoppas ju att jag ångrar mej så jag kan sola, de är ju så underbart :)

I Turkiet hade jag mitt långa fina hår som jag hade sparat så länge för att få, och jag va så glad över att de hade blivit så långt och nu när jag kollar på bilderna från resan så saknar jag håret och hur jag såg ut där, jag vill ha tillbaka mitt fina hår och hur jag kände mej då.. För då kände jag mej fin.
När jag har peruken på mej så känner jag mej inte fin, jag tycker inte om hur jag ser ut i den och även fast jag blev lite glad idag när en kille kollade in mej på Ikea så kan jag inte tänka mej att han gjorde de för att han tyckte att jag va snygg. Men jag låssas tro att de va därför han gjorde de för de får mej att bli lite glad och tänka att de inte är helt kört för mej :)

Här är en bild från när jag va i Turkiet :)

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0