Bilderna från begravningen.

2012-12-16 | 14:01:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I fredags på begravningen så tog jag lite bilder, det va verkligen jättefint väder med klarblå himmel och sol. Det va kallt men de gjorde inget eftersom solen va framme och inte ett enda moln på himlen, och när solen är framme så blir man på mycket bättre humör så de va fint att den va framme på farfars begravning.
Jag vet att jag redan har lagt upp vissa av dom här bilderna men jag ville lägga upp alla bilder jag tog i fredags för dom va så fina :)
 
I den här kyrkan hölls begravningen, jag blev även döpt i den här kyrkan.
 
De va så fint runt kyrkan, den låg precis vid en sjö..
 
 
Farfar ska kremeras och sen ville han få sitt namn skrivet på en sån där järnpinne som ni ser här på bilden, Det är något nytt som dom har börjat med precis bakom kyrkan, det är som en minnesstund som man kan gå till när man inte har någon sten.
 
 
De va så fint när man såg kistan och alla blommor..
 
 
 
De va jättemånga fina buketter som som hade skickats till farfar från vänner och bekanta.
 
 
 
Den här fina "blombuketten" va från alla barnbarnen och jag tycker den va jättefin :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0