Lägenhetsvisning...

2013-01-12 | 23:17:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej hopp!
Idag har jag varit och shoppat lite, blev två tröjor och sen en ny mössa så jag har fler att välja bland och slipper ha samma så ofta och sen är de ju kul att variera lite..
Jag har ju mössa på mej så gott som hela tiden för att spara på peruken så jag inte sliter ut den nu innan jag ska börja jobba, jag vill ju verkligen inte lägga 5000kr på en ny peruk.. Dom pengarna kan jag köpa något fint till nya lägenheten istället, för de känns som att jag kan behöva en hel del eftersom jag knappt har nånting i min lilla lägenhet nu. Men de ska bli jättekul att köpa saker till lägenheten och sen få inreda den riktigt fin.
,
På onsdag ska jag faktiskt kolla på en lägenhet i Vetlanda. och jag längtar hur mycket som helst. hoppas verkligen att den är fin och att jag får den om jag vill ha den. Det är en 2a och ligger ganska centralt och vad jag har hört så är de ett lungt och bra område.
Jag har varit helt till mej hela dagen idag och tänkt att snart kanske jag har en större längenhet och de skulle vara så kul om jag får lägenheten om den är fin. Jag har ju tänkt mycket på att jag vill ha en större lägenhet nu under dom här månaderna jag har bott i Södertälje och att jag vill ha en nystart när jag kommer tillbaka till Vetlanda och en ny lägenhet är ju verkligen början på en nystart. 
Jag har tänkt så mycket på hur jag skulle vilja inreda och hur jag vill att de ska se ut och de har fått mina dagar att bli mycket bättre och roligare eftersom jag har sysselsatt mej med sånt som jag tycker är kul och sen har jag fått längta lite och haft nåt att se fram emot.
Skulle jag gilla den här lägenheten och sen få den så skulle jag bli jätteglad för då tror jag att resten av tiden som jag är sjuk kommer bli mycket lättare och jag tror inte att jag kommer tycka att de är lika jobbigt för då har jag något att se fram emot och jag vet att när jag är frisk så har jag en ny lägenhet som väntar på mej. 
Så nu längtar jag till onsdag och håller tummarna för att lägenheten ska vara bra, och att jag får den.
 
Jag och brorsan tog en jätteskön promenad nu ikväll, 45 minuter va vi ute och gick och de är länge för att vara jag just nu eftersom jag inte har nån kondition alls. Men rikigt skönt va de och jag blev inte ens trött när vi gick så alla mina promenader den här veckam börjar ge resultat och kanske har jag jobbat upp musklerna lite.
Nu ska jag gå och lägga mej för vi ska iväg tidigt imorgon och åka till Ikea och shoppa lite, jag hoppas jag hittar lite fint som jag kan ta med mej till Vetlanda när jag åker ner och lägga i förrådet så länge tills jag flyttar, så kul att börja köpa lite och få känna att de inte är så långt borta ändå.
Godnatt och sov så gott!! :)
 
De är så gott med godis just nu och dessa påsar kan jag rekommendera! :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0