Nervös...

2012-10-31 | 09:28:00 | Kategori: | 3 kommentarer

Fy va jag är nervös.. Jag mår illa och fryser och känner mej helt konstig.
Sen vet jag inte om lite beror på medicinen också kanske, det jobbiga kom på tredje dagen förra gången och det var då jag började må riktigt dåligt. Så det kan ju vara det som är på väg. Men riktigt nervös är jag iallafall.
Richard kommer ju om en stund och rakar av mej håret, och samtidigt som jag har valt det för att jag vet att det blir bäst så skrämmer det mej jätte mycket.
Det är ju ändå mitt hår som jag har haft hela livet och som jag tycker om så mycket..
Och om nån timme är det helt borta och jag kommer använda en peruk varje dag i flera månader.
Jag vet inte varför det skrämmer mej så mycket när jag vet att det här måste hända för att jag ska bli frisk, och frisk är ju det jag vill bli.
Men peruk är för mej sånt som bara äldre har, det ska inte människor i 20 års åldern behöva ha. Jag vet att det inte bara är äldre som har det utan många yngre också, men jag tycker inte att det ska behöva vara så.

Nu ska jag vila lite innan Richard kommer så jag förhoppningsvis mår lite bättre och kan ta rakningen som en stark människa.
Här är en bild från imorse, jag har inte kammat håret på den här bilden utan det ska jag göra precis innan han kommer. 

 

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Mats Lundberg

<3 *Med våta ögen* Massa massa MASSA styrkekramar! Det är bara hår, se på mig ;) en skönthet klär i ALLT! haha Massa massa tankar går till dig!

2012-10-31 @ 21:09:37
Postat av: Ann special

Vännen min... Snart är det gjort. Är det någon som klarar det här så är det du. Din styrka är fantastisk.
Följer dig på bloggen. En bamsekram till dig.

2012-11-01 @ 10:44:15
Postat av: tinahögström

Jag önskar dig lycka till.Du blir nog fin i peruk.

2012-11-01 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0