Mjukglass

2012-10-27 | 16:29:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
I förmiddags så dammsög jag hela huset och sen värmde jag lunch till mej och Edwin, det blev några kycklingrullar kvar från middagen igår som vi tog. Väldigt gott så dom kan jag rekommendera! :)
När jag gick in i mitt rum såg jag att katten låg i min säng och jag tänkte att jag skulle sätta mej där och klappa henne, men jag skulle bara gå och hämta ett glas vatten först.. Jag va borta i max en minut och när jag kommer tillbaka så ligger inte katten där längre och jag tänkte typ "vart kan hon ha gått, hade hon gått ut så skulle jag ju se det".. så jag börjar leta lite i rummet och sen så bara struntade jag i det och börjar plocka ordning lite och skulle just ta en papperskasse och vika ihop den när jag ser att katten ligger i papperspåsen.. haha.. såg så himla roligt ut när hon låg där.
 
Nu har vi precis kommit hem, jag och Edwin har varit iväg en stund. Först åkte vi till skoaffären för att kolla efter skor till mej, jag har inga vinterskor.. men det blev inga för jag hittade inga som kändes bra. Så då åkte vi till Maxi och köpte lite gott. Vi handlade lite till pappa och sen köpte jag lussekatter, vindruvor, popcorn och chips. Eftersom jag inte kan äta vanliga lantchips längre så tänkte jag att jag kanske kan prova dillchips om de går, för de vore ju så gott :)
När vi hade handlat klart så ville Edwin att vi skulle köpa mjukglass, så det gjorde vi. Mjukglass med lakritsströssel på :) Det va hur gott som helst, solen tittade fram också så vi satt ute på en parkbänk och åt glassen.
 
Och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig, vi ska äta lövbiff och pommes. Ska bli riktigt gott :)
Pappa och brorsan sitter och kollar på hockey som vanligt och jag är inte så jätteintresserad av hockey så jag sitter hellre här uppe och gör nåt annat än att kolla på de.. hade varit skillnad om det va fotboll på tvn, då hade jag suttit där och kollat med dom för fotboll gillar jag :)
Men nu är maten klar så jag ska gå ner och äta!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0