Man blir så glad! :)

2012-10-26 | 23:11:24 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Idag när jag står i köket och skär grönsaker till middagen så ringer det på dörren.. så Lillis går och öppnar dörren och där står min chef från när jag sommarjobbade när jag va yngre. Han frågar efter mej så jag går ut i hallen, och så säger han:
"Malin, jag har förstått att du har det lite jobbigt nu när du går igenom cellgifter. så jag tyckte att du kunde behöva en blomma"
 
Fina rosor fick jag..
 
När han står där och säger det så känner jag hur tårögd jag blir och försöker hålla emot, sen ger han mej buketten och ger mej en kram. Jag fick bara fram "tack så mycket, tack så mycket, tack så mycket.." 'Blev så himla rörd och glad!
Jag har blivit så känslig sen jag började med behandlingen att jag börjar gråta jätte lätt.. och så är jag inte i vanliga fall.. så det känns lite konstigt att bli så rörd och få tårar för minsta lilla när man inte är van vid det. Men det är väl bara att vänja sej eftersom det tydligen är en biverkning :)
 
Innan jag åkte upp hit till Södertälje så fick jag blommor av fina Marta som jag jobbar med och underbara Johanna som är en vän. Jag blev så himla glad när dom kom och gav mej blommorna och sånt visar verkligen att folk bryr sej, och det betyder jättemycket. :)
 
Den här fick jag av Marta :)
 
Och den här fick jag av Johanna :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Storasyster

Åh va härligt! Tänk vad en bukett med blommor kan göra och få en att känna :). Alltid en trevlig gest!

Svar: Ja jag blev verkligen jätteglad! :)
Malin Fasth

2012-10-26 @ 23:56:54
URL: http://malinfasth.blogg.se
Postat av: Linda

Vad fina blommor :) Kul!

2012-10-27 @ 15:02:44
URL: http://lindalou.blogg.se
Postat av: johanna

Klart att en fin vän ska ha blommar.. längtar verkligen tills allt är över å vi får lära känna varandra ännu bättre.. :-) kramar

Svar: Du är så snäll Johanna! :) Jag längtar oxå tills allt är över så jag får umgås med er igen, och jag ser fram emot att få lära känna dej bättre.. :) Kramar
Malin Fasth

2012-10-28 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0