Jag kammade håret tillslut..

2012-10-27 | 20:48:41 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Det jag har fasat för så länge har ju varit att tvätta och kamma håret.. men idag gjorde jag en av sakerna och på något sätt så kändes det som att jag va beredd på hur det skulle bli och därför tog jag det på ett helt annat sätt än vad jag trodde att jag skulle göra.
Jag gick in i badrummet med en borste, jag tog ut tofsen ur håret och det lossnade ganska mycket hår, men det brukar det ju göra så jag var ju förberedd på det..
Jag började kamma håret.. det lossnade stora tussar och jätte mycket fastnade på borsten men eftersom jag redan har tappat så mycket hår under veckan så va jag lite förberedd på det och visste att det skulle hända. Och jag hade känt att det var jättemycket löst hår..
 
Sen kan jag inte veta hur jag reagerar när jag har tappat allt hår eftersom de kommer bli så stor skillnad mot nu, nu är jag ju bara väldigt tunnhårig men annars så syns det ju inte så mycket skillnad.. tappar man allt hår så syns ju det och blir en enorm skillnad. Så när den dagen kommer är jag nog inte så glad.. 
När jag står där och kammar håret och mer och mer hår åker av så känner jag att det är vääldigt nära nu innan allt åker av, och det är tur att jag får peruken på måndag.
Mitt hår är väldigt tunt just nu när jag tappat massor, och man märker det när man sätter upp tofsen, det är så himla lite hår i tofsen när jag sätter upp den nu.
 
Nu har jag tappat en hel del hår...
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0