Det snöar..

2012-10-25 | 21:36:53 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
 
Nu sitter jag här i soffan och äter lussekatter, jag har precis kollat klart på kockarnas kamp..
Jag såg precis att det snöar ute.. Jag har sett på facebook att alla från Vetlanda har skrivit att dom har fått snö, men här har vi ju haft sol och fint väder hela dagen så jag trodde inte att snön skulle komma hit redan ikväll. Har hört att det kunde komma snö till helgen, men då trodde jag att dom menade tidigast lördag. Men det är snart november så det är inte så konstigt att det snöar egentligen. För mej hade det gärna fått vänta några veckor till innan snön kom, jag är ingen snömänniska.. 
 
Jag tog några bilder innan idag.. jag ville passa på att ta några innan allt hår åker av, så jag har några på hur jag såg ut precis innan jag tappade håret och hur jag såg ut i början av behandligen. Och jag tror att det kommer vara bland dom sista bilderna jag tar innan jag åker in på nästa behandling, men jag ska försöka ta några bilder i helgen oxå :) 
 
Jag har inte lika tjockt hår längre..
 
Uppsatt hår är det som gäller nu :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Emmelie (Maxi)

Åh, gumman, du är precis lika vacker som innan. Och hade jag inte vetat annat så hade jag inte kunnat tro att du var sjuk. Du ser jättepigg ut. =)

Det är bra att ta bilder. Kan vara bra och ha senare, när allt är över. Och så är det kul att se dig, trots att du inte är hemma. =)

Kram

Svar: Tack Emmelie! Jag orkade sminka mej lite, för utan smink ser jag lite mer sliten ut. Kul att höra att du tycker att jag ser pigg ut :) Ja jag tänkte oxå på det, att man kanske vill ha bilder sen när allt är över :) Kram
Malin Fasth

2012-10-25 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0