Shopping! :)

2012-11-23 | 21:11:02 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Åh vilken härlig dag det har varit idag, känns som alla som jag har träffat har varit glada och på bra humör. Jag har också varit på bra humör såklart, jag kände redan imorse att det skulle bli en bra dag.
Jag måste ta vara på dom här dagarna som är innan nästa behandling för sen ligger jag ju trött i soffan i 14 dagar, och de är rätt tråkigt och segt.
Därför får man göra lite roliga saker nu så man kan stå ut med att inte göra något på några veckor sen..
Jag har shoppat idag, och shopping blir man ju alltid glad av, iallafall jag!
 
Det som fick följa med mej hem från stan..
 
 
 
Innan jag skulle åka hem från stan så gick jag in på centralgrillen och tog en korv med bröd och en liten pommes, men det jag fick va inte en liten pommes utan jag fick en väldigt stor.. jag åt bara upp hälften och sen åkte jag hem.
Jag förstår inte att de kan vara så kul att köra bil, jag är alltid lika glad när jag sitter bakom ratten och lyssnar på musik så därför kör jag mer än gärna om det behövs nåt från affären eller om brorsan vill att vi ska åka nånstans. Kanske är för att jag inte har nåt liv just nu och bara ligger hemma och är trött.. haha :) 
Idag åt vi tacos till middag och nu sitter lillebrorsan och jag i hans rum och kollar på xfactor och äter popcorn och dricker pepsi. Jag tycker om dom här fredagarna som vi har ihop, det blir lite syskontid och vi får skratta och prata och ha kul.. Det är härligt! :)
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Anonym

Tjenixen :-)
kul med shopping å att du är pigg å glad...
Gu sicka snygga toppar
pöss å kräm

2012-11-23 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0