Långpromenad :)

2012-11-22 | 21:57:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Imorse åkte jag till Södertälje sjukhus för att ta blodprov inför behandlingen nästa vecka. Jag skulle köra den smidiga vägen så man slapp köra så mycket i "stan".. men såklart så missar jag den avfarten så jag fick ju köra i centrum, men det gick faktiskt bra.. skönt att de är skyltat :)
Mitt gamla gymnasium ligger precis vid sjukhuset så idag stannade jag och kollade lite, byggnaden är faktiskt väldigt fin. Va konstigt de känns att tiden har gått så himla fort, för när jag stod där så kändes de inte som de va så länge sen som jag gick där.. men de va ju ett antal år sen.
När jag kom hem så satte jag mej i soffan och kollade lite efter tallrikar och skålar och sånt som jag tänkte önska mej i julklapp. Sen satte sej Lillis i soffan och vi pratade en stund innan vi fixade lunchen. Idag blev det Spagetti och ketchup för jag tror att vi båda inte kände för att laga något avancerat:)
 
Mitt gamla gymnasium!
 
 
På eftermiddagen så skriver en killkompis till mej och undrar om vi ska ta en promenad, och eftersom de va jättelänge sen vi sågs så blev jag jätteglad och tyckte att de va en bra ide. Så efter middagen åker jag in till Järna och så möter jag upp honom på parkeringen vid kyrkan, och direkt när jag ser honom och vi kramas och börjar prata så va det som om vi sågs igår. Det är så lätt att prata med honom och man blir glad och kan vara sej själv till 100 %.
Vi hade verkligen jättekul och skrattade och pratade hur mycket som helst, åt saker från skoltiden och gamla minnen och gamla klasskamrater. Det va så kul att träffa honom och få skratta och ha kul, och vi gick nog runt hela Järna för i 2 timmar va vi ute och gick. Jag kan tänka mej att det kommer kännas imorgon för jag är ju inte van att röra på mej så mycket.. jag är ute max 20 minuter när jag är ute och det är inte ofta så en 2 timmars promenad är väldigt mycket för att vara jag :) Men riktigt skönt va de och jag kan tänka mej att de kommer kännas imorgon att jag va ute och gick idag.. Allt i kroppen bryts ju ner av cellgifterna så de är ju inte så konstigt om jag skulle få träningsvärk och vara lite trött imorgon, men de är de ju helt klart värt isåfall.
 
Nu ligger jag här i sängen och spelar songpop och bara slappar lite.. ska upp tidigt imorgon för att hämta Lillis på en bilfirma, hon ska lämna in bilen på morgonen och då ska jag hämta upp henne där och köra henne till jobbet. Sen efter lunch nångång ska jag åka in till Södertälje eller Nykvarn och lämna presentkortet på Liveit.se som jag har sålt och efter det ska jag hämta ut min medicin på apoteket..
Sen får vi se vad som händer mer på eftermiddagen och kvällen, det är ju fredag iallafall och det känns underbart!
 
Hittade en gammal bild på mej och på nåt sätt så gillar jag den väldigt mycket för jag ser så glad ut. Och så saknar jag de håret som jag har på den bilden såå mycket, även fast jag har en jätteutväxt :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0