Snökaos

2012-12-05 | 12:15:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag kan jag faktiskt vara ärlig och säga att jag är väldigt glad över att vara ledig, och kan krypa ner i soffan under en varm filt och en kopp varm choklad och bara mysa inne hela dagen. Att jag slipper gå ut i de här vädret, slipper skotta fram bilen, skrapa rutor, och gå ute och frysa som dom flesta andra måste göra idag..  Jag riktigt ser och hör hur mycket det verkligen blåser och snön bara flyger omkring, det är helt galet!
Jag tycker synd om alla som måste ta sej ut i de här vädret och speciellt alla som jobbar ute.. de kan ju inte vara nån höjdare :)
Snart ser vi inte ut genom fönstret längre.. hehe
 
Jag har det iallafall väldigt bra inomhus i soffan under filten med varm chockad och värme, men något saknas..
 
 
Det är i sånt här väder man vill ha en mysig man vid sin sida att krypa upp bredvid i soffan, ligga under filten tillsammans och kolla på en bra film och bara njuta av värmen och varandra.. Hur kan man sakna något så mycket som jag saknar lite kärlek just nu? Jag vill vara kär och ha en mysig och fin kille, känna det där underbara pirret och att de man längtar efter mest är att få komma hem till den man älskar och veta att han känner samma sak..  
 
Jaja, jag får väl snällt vänta på den dagen, för som det är just nu så lär den ju inte dyka upp än på ett tag. Men den som väntar på något gott ni vet... ;) Så jag vet att de blir bra när de än blir.
 
Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag lägga mej och vila en stund, jag mår bra idag men jag är trött och har ont i den armen som de blev inflammation i, de känns som att något är i kläm hela tiden så de tar ganska mycket på krafterna (den lilla mängd jag har) så de är väl lite därför jag är trött också kanske. Däremot är det väldigt skönt att slippa illamendet och att kunna äta normalt, så jag är glad över att jag köpte dom där lussekatterna igår även fast jag inte va sugen just då.. för nu är jag ju sugen på dom och efter lunchen ska jag ta mej en, eller två :)  
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0